Een artikel in de krant, <br/>een website, folder,<br/>mailing, jaarverslag,....<br/>Ziet u ook raakvlakken?
Een artikel in de krant,
een website, folder,
mailing, jaarverslag,....
Ziet u ook raakvlakken?

Varend Corso actie – Vestia Westland

Van illusie naar werkelijkheid
Vestia Westland en Telersvereniging Prominent, de winnaars van de Inspiration Award 2010, deden samen mee aan het Varend Corso 2011. Hun bootthema was: De trukendoos gaat open! Helemaal afgestemd op de ‘magische’ nieuwbouwwijk Hoogeland, waar illusie werkelijkheid wordt!

Magische Prijzen
Om het winnen van de Inspiration Award te vieren, werd een leuke ‘Varend Corso Actie’ georganiseerd. Op de Corsoboot waren drie ingrediënten te vinden van een ‘toverformule’. Deze kon men invullen op een speciale landingspagina op de website  www.leveninhoogeland.nl. Was de toverformule juist? Dan maakte men kans op ‘Magische Prijzen’, waaronder ereplaatsen voor het optreden van illusionist Hans Klok in het Luxor Theater in Rotterdam!

Communicatie
Raak Communicatie werd ingeschakeld, bedacht het idee en ontwikkelde in samenwerking met L5 uit Rotterdam een advertentie voor de Varend Corso Krant, de landingspagina met actiebanner en digitale nieuwsbrief. Verder werkte Raak Communicatie ook mee aan de persberichtgeving rondom de actie.

Bekijk een pdf van de Advertentie Varend Corso Krant 2011